Tipsigt

Dessa två produkter ovan är nog ingen stor nyhet för de flesta men jag måste ändå tipsa, body butter från bodyshop är verkligen ett måste i varje tjejs badrum tycker jag :-) Den är riktigt bra mot torr hud och doften är fabulous. 

I samma veva som jag köpte body butter köpte jag oxå en utav body shops scrub och den är verkligen super! Köp, köp, köp!!!

Tog en dusch förut och ligger nu i sängen insmord och dricker en varm kom the. Om jag ska va helt ärlig, är jag mer död än levande! Har en förskylning på G och min hals är helt förstörd. Har så ont att smärtan inte ens går att beskriva. Är svullen oxå och det är inte långt kvar innan jag slår nummret 112...
Trots mina problem fortsätter jag att jobba och hålla igång. Bor man 1 min från jobbet är det inte kul att sitta hemma och titta ut från fönstret när mina barn är ute och leker. Jag vill oxå vara med!

Kommentarer
Postat av: Ana

sv: tack =)

2010-03-22 @ 14:07:24
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0