Söndag

Söndagen - Bakisdan för många, men inte för mig. Kände mej rätt skaplig imorse när jag vaknade och föreslog för sambon att vi skulle ut en sväng för att få lite frisk luft och för att vi båda skulle få lite mat i magen. Sambon har tyvärr inte ätit på ett par måga timmar då han har haft en rejäl magsjuka. Vi åkte till avenyn för att äta brunch. Stället vi satt på hade varken ett bra utbud på mat eller att det smakade bra. Så dit går vi inte igen för att äta brunch. Efter maten åkte min sjukling hem och jag fortsatte att göra avenyn osäker. Fick med mej en fin sak från Kappahl. 
Ska bara ta det lugnt ikväll då jag känner mig sjukt illamånde. Tror faktist att jag ska ta en sväng på toa... blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0