Helgen

Camilla och Malin

I fredags vart det sista jobbpasset för den här veckan, skönt! Efter jobbet vart det bara att gå hem och hoppa in i duschen för uppfrächning inför kvällen. Jag hade bokad bord för mig och några vänner på Pasta +. Första gången jag var där och jag åt en god pasta carbonara. Dock var den för lite kryddad tyckte både jag och Camilla, men stämningen var trevlig och personalen fick tummen upp. Efter en god middag och ett gott glas vitt så tog de tre musketörerna sitt pick och pack för en vända på incontro. Sjukt mycket folk! Blev ett par glas vin och en favorit, strawberry diquari. Hade verkligen jätte trevligt ;) Blev hemgång runt två tiden och när jag kom hem kröp jag ner under täcket, mätt och belåten. Jag är glad för att jag inte är singel! 

 
Min bror väckte mej runt tolvtiden på lördagen och frågade om jag ville hänga med till ikea, självklart. Jag mådde dock inte så bra efter fredagens festligheter, men det var bara att få i sig lite frukost, STOR kaffe och stora svarta solglasögon *fniss*, hahah skämt o sido. Gick runt i det stora varuhuset och hittade lite smått och gått. Bilderna föreställer inte mitt hem, däremot är det bror + frugans. De har sån fruktansvärd fin lägenhet och jag gillar vardagsrummet bäst. De fick med sig bland annat barbordet + stolar och vitrinskåpet.
Var med dem hela eftermiddagen och kvällen. Så inget mer festande den här helgen :-)
 
Imorse gick jag och handlade frukost. Blev både det ena och det andra. Jag handlade, fixade och donade. Sambon som låg i sängen undrade hela tiden vad jag pysslade med men jag försökte vara tyst och sa sen med god ton, älskling nu är det frukost :-) Tror nog att han blev glatt överraskad. 
Sen imorse har jag bara tagit det lugnt, städat och fixat hemma. Ätit thai med familj och nu sitter jag framför tvn, bloggar, dricker the från nya muggen med lite vit choklad vid sidan om och kollar Johan Falk. Kul att de pratar emellaanåt "mitt hemspråk" polska .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0