Min älskade löpning

Sitter i nya bilen; svettig, trött och otroligt lycklig. 

Jag har verkligen funnit min grej, löpning. Vi går verkligen ihop. Igår fick jag ett ytterligare bevis att det är vi två för evigt. Lyckades ta igenom de svåraste och jobbigaste 18 km i skatås. Började springa milenbanan och vid några km visade skyltarna in i skogen, jag bara det här fixar ju jag!? Det gjorde jag, men jag hade ingen aning om att det var i likhet med skatås x-trail. Jag är så jävla stolt att jag tog igenom den "rundan". Visst konditionen har jag någorlunda, inte den bästa kanske men det går an. Men mitt psyke är absolut det starkaste jag har. Att springa 18 km, är faktist långt och smärtsamt och som tur är gillar jag att springa långt och inser att ddet är min grej. Lägg på lite envishet så blir det en välldans bra kombination :-)
Som min svärmor säger, den flickan har ett jävla anamma! :)

Ska bli bättre på att blogga. Ett nytt kapitel i denna blogg; följ min väg till en bättre tid till GBG-varvet och och att jag klarar Stockholmmarathon på 4.30 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0