Sista lediga dagen

Jag och världens finast och goaste katt. 

Sista lediga dagen på ett tag nu. Jobbar fredag, lördag, antagligen söndag. Är ledig måndag och sen har jag tre nattpass att avverka. Kommer vara helt död då min kropp inte gillar att jobba fram till fem på morgonen. 

Idag (och alla andra dagar) är jag hur trött som helst. Har varit några intensiva dagar det senaste. Mycket jobb, och nya utmaningar. Har gått utbildning på jobbet och är numera slot-utbildad vilket innebär att jag inte bara står i garderob och sitter i receptionen utan jag är på golvet och hjälper bland annat gästerna med maskinerna. Lite halv svårt men helt okej! 
Igår blev vår kära katt kastrerad och vaccinerad. Det gör ont i hjärtat att se att han har ont men det var det bästa.
 Efter jag lämnat honom kom en tår nerför kinden när jag satte mig i bilen. Han såg så rädd ut och ledsen när jag gick. 
Vår katt är det bästa som har hänt oss! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0