Löpning gör mitt liv så mycket enklare.

Förstår ni mig bättre nu?

Löpningen får mig att att må bra i både kropp å själ. Jag blir starkare, slankare, snyggare, gladare, snabbare, bättre självkänsla m.m.
Vissa gillar att glo tv i oändliga timmar, jag gillar att springa. 
Löpning får mig att hålla fokus på hela mitt liv. 
Jag ser mycket fram emot (livet) resten av sommaren, hösten vintern och våren. För våren 2011 ska det springas Gbg-varvet och Stockholm marathon. Huvudsaken för mig är att jag tar mig runt dem. Tiden får jag fixa senare när jag skaffat mig lite erfarenhet!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg du att han den yngre killen springer på danska vägen i filmen??? Ha de gött!

2010-07-13 @ 00:37:27
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja! Lite coolt va ;-)

2010-07-13 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0