Mysig söndag



Nyklippt och färgad. SKÖNT!

Söndagen bjöd på sovmorgon. Det där med sömn är inte riktigt min grej så idag försökte jag verkligen få till 8 timmars sömn, och det gick :-)

Frukost framför Robinson med världens bästa killar. Efter frukost var vi på lägenhetsvisning, inte vår utan Mattias. Tror han var väldigt intresserad av lägenheten och kommer troligtvis lägga ett bud!
Vi åkte till Allum för att kolla en ny mobil till mig för min verkar gå mot mörkare tider och jag behöver en ny... vi har handlade i samma veva och precis gottat oss med Flygande Jacob och glass i stora lass.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt för imorgon blir det arbete och skola. NICE med rutin.

Önskar alla en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0