Onsdag



Igår kväll

Jobbade natten i måndags och kom hem igår morse pigg som satan trots att jag hade egentligen sovit för lite enligt mitt tycke i måndags dag.
Fick mej en kort promenad efter jobbet innan jag klev på bussen i färd mot hemmet. Somnade 7.30 och vaknade 11.00. Lite småseg men ändå fööör pigg. Lallade lite hemma innan jag tog bussen till skolan där jag hade english. Behövde ny mascara så jag åkte in till stan med en gång och fick med mej BUS, 6 st nagellack från Depend (visas senare), mascara och lite mat från paprika för att mätta den tomma magen.



Schyssta svarta påsar under ögonen :-)

Idag känns det lite grann när det gäller sömnen (somnade inte förens vid två inatt då jag vart så pigg trots sömnbrist. Gick upp vid sjutiden imorse). Men tyvärr finns det inte tid för det då jag ska jobba 15.30-01.00. Innan dess har jag lite att stå i, som att gå och träna nu och plugga.

Ska försöka få in en soltid oxå, känner mej frusen och blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0