Äntligen en ledig fredag

Tyckte the-påsen vart så fin och min stil (älskar fina förpackningar) att jag bara var tvungen att köpa den. Smakar jätte gott och kostade bara 17 kr på bland annat Netto. Och lusten är det inget fel på, om det är någon som undrar, haha!

En seg Sandra sitter i köket med kaffemuggen på vänster sida av laptopen och Iphonen till höger om laptopen. Känner mig som en riktig busniess woman :-) haha. 
Känns väldigt skönt att vara ledig en fredag kväll. Har inte gjort ett dyft förutom duschat, ätit, rensat avlopp, plockat undan lite, städat toan, tagit hand om Tysons låda och vilat :-) hmm nåja lite har jag väll fått gjort. 
Har lite svårt med avslappning när jag är inne i en jobb-period. Så när jag är ledig finns det 1000 andra saker som måste göras som ej hunnits med. 
Lördag imån, vilket innebär en massa TO-DOS; plugga, stor städa, träna och shoppa :-) På kvällen ska jag möta upp Malin för lite förfest och sen dra oss vidare hem till Sussane på inflyttningsfest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0