Det är mannen som talar

Min man påstår att det här bilden är en fjortisbild och det är en sån bild man lägger upp på snyggast.se. Dessutom att jag försöker pluta med munnen tycker han inte om, då det ser onturligt ut, pga att ja har en liten överläpp. Men det går ju lätt att fixa...

 
Första bilden:" Här är du söt älskling bara att du har ett fake-smile."
Andra bilden: "Den här var mycket bättre och det är här jag gillar dej bäst. Så försök inte att se sexig ut, det gillar inte jag!"

Okej, då har jag lärt mig något nytt! :-) Tack älskling, ska tänka på det!

Kommentarer
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-08-03 @ 08:23:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0