Powerwalk, frukost & jobb

Jag har verkligen haft den perfekta morgonen! Slog upp mina gröna ögon till ett vackert väder. Var bara att ta på sej träningskläderna som jag vikt så fint kvällen innan och snöra på sej löpardojjorna. Jag gick lååångt. Blev 1 h och 20 min powerwalk i en välldans fart. Och i öronen hade jag lite olika låtar som jag lyssnade på iphonen (känns väldigt praktist att ha, telefon, kamera, youtube å ipod i en å samma mackapär!). Nu har jag precis druckit upp kaffet och min urgoda smoothie så nu ska jag knalla de 2 minuter jag har till mitt jobb. Föresten kanske glömt å sagt det. Har fått 1,5 månad längre vik på förskolan jag jobbar på. Visst är det underbart!!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0