Tisdag





Den fina muggen har jag vunnit en gång i tiden när jag jobbade som telefonförsäljare. När jag var koncentrerad var jag i mina bästa dagar, med andra ord jag var bäst! ;)
Tycker alla ska ha en mugg man mår bra av. Just den här muggen ger mig lycka och självförtroende. Av alla duktiga säljare så var det lilla jag som vann just den tävlingen. Jag har lärt mig att tro mer på mig själv, som Gunde Svan säger - Ingenting är omöjligt!

Då lämnar vi Agusti bakom och kliver in i den färgstarka september, höst med andra ord :) Som jag har längtat, mysiga koftor, höstpromenader, röd, gult, brunt, mysiga stunder, gummistövlar, tända ljus, mörker, regn & rusk :) och allt det som hör till hösten.
Tror de flesta håller med mej att hösten ändå inte riktigt har börjat än, sommaren höll i sig ännu en dag. Det har varit riktigt varmt idag, och för att ta vara lite på värmen och den antagligen sista "sommarvärmen" har jag tagit raska promenader idag. Som sagt cykel står fotfarande och vilar efter en punktering och jag känner inte för att köpa busskort, då får jag ta hjälp av benen. Resultatet av alla dessa promenader som jag har avverkat har gett mig träningsvärk i både rumpmusklerna, lår och ben. Mig gör det inget då jag älskar att vara ute i det friska och samtdigt kunna få mig en workout! MEN jag hoppas att Kung Arthur repar sig snart så vi kan åka på våra turer, fram och tillbaka :)

Jag hör hur det snoras och hostas överallt ? vilket har gett mig en röd mule samtigit en ond hals, jag är sjuk. Mår inte alls bra. Detta hände på två röda, pang sa det bara! Oavsett mående imorgon måste jag jobba. Men om det blir en fika med väninnan Sandra får jag se. Mår jag uselt imorgon vill jag bara lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv :) Återstår att se då...

The och lite läsning i Sköna hem ska nog göra susen för ikväll iallafall. Dags för att lägga den onda kroppen i sängen för imorgon ska jag upp klockan fem.

Önskar alla en god natts sömn och att ni drömmer drömmar som ni blir lyckliga av. Kramar. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser jättemysigt ut! Mysig blogg dessutom :)

2009-09-07 @ 00:00:44
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0