Tisdag



Lite energi innan plugget.



Närmare titt på mina fina småkrukor jag köpte för ett tag sedan. Tända ljus höjer mysfaktorn och det blir "roligare" att plugga.



Pluggiplugg och planering av veckan.



Skönt att få planeringen gjord (tillkommer säkert fler to dos i veckan). För ikväll väntar idol på mig.

Nu börjar man verkligen känna att hösten är på ingång!!! Regn & rusk, grått & kallt. Men inte deppar jag ihop för det. Utan jag ser med glädje vad hösten har och komma med. Som sagt; mysiga hemmakvällar med nära och kära, tända ljus, olika kulörer som gör sig fint i det "gråa och trista" väder, mysiga koftor m.m. Varje årstid bringer med sig något som gör så att man trivs. I vinter kommer snön, jul, klappar, födelsedagar, tomten m.m. m.m. Våren kommer med förhoppningsvis mycket sol :-) början på värme, påsk m.m. m.m. Så nu tycker jag att vi låter oss njuta av den årstiden!

Ska forstätta med plugget och bara njuta av det samt de tända ljusen som ger mej värme. Känns som om en sjukling kommer ligga i soffan inom kort, har börjat få en snorig näsa känns det som om plus att jag fryser och har en ond hals. Så ifall en sjukdom är på ingång vill jag få pluggat så mycket som möjligt. Så man kan ligga under täcket och tycka synd om sej själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0