Onsdag


En enda blomma kvar och den kommer snart dö..
Tempo är bra att ha nära!



Fina hus. Och lite "höstgult".



Mycket fint i butiken.



Vill ha roskudden!



Fint.



Murgröna vill jag ha här hemma, speciellt ett hjärtformat.





Ett folktomt Göteborg. Bara de allra morgonpiggaste som är vakna :-)

Så trött jag är. Inte många timmars sömn inatt, ska väll vara bästa botemedlet mot förskylning, tungt huvud och en ond hals!?
Mådde sämst imorse men det var bara att ta på mig fullmudering och traska till Sanktas där jag faktist tog spårvagnen. Tycker inte att det är lägligt att powerwalka på morgonen när man inte är helt okej.
Efter jobbet tittade jag lite i butiker på Avenyn innan jag tog åter spårvagnen till Sanktas. Hoppade av och till min stora glädje ser jag min fina prins i sin jobbil. Det var bara att hoppa in och åka med ett par stopp, han jobbar med bud. Äntligen hemma nu då. Blev ingen träff med vännen. Utan idag/kväll blir det bara att kurera sig. På fredag ska vi få gäster och då vill jag vara fitforfight!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, fler har frågat om helild på fuskpälsen så det kommer upp inom kort!

Den kostade 700 kr!!



//

www.alexandrastyle.se

2009-09-03 @ 15:36:19
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder! Hoppas du är på bättringsvägen! :) Ha en skön söndagseftermiddag!

2009-09-06 @ 17:06:03
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0