Mysigt framför Idol



Dessa fyra köpte jag på Ica Focus för 20 kr






Istället för en "vanlig" middag fick det bli pannakor idag samt små kycklingvingar, dock inte ihop! För en gång skull sitter jag i soffan och njuter av lugnet och en lugn mage. Kvällens "middag" var laktosfritt! Annars burkar det vara buller och bång :-) bång???? hmm...

Idol
har inte varit någon storfavorit här hemma hos oss. Men den här säsongen blir det nog det. Jag och Christoffer sitter verkligen bänkade i soffan så fort tillfället ges. Vi har några favoriter så vi hoppas att de når ända fram, vill inte ha alltför tråkigt i soffan under de mysiga stunderna i höstmörkret.

För övrigt är jag tokförskyld och "sjuk" igen. Även min fot verkar ha fått någon form av influensa för den gör riktigt ont!!?? Och då har jag inte gjort särskilt mycket med den förutom alla promenader jag tar. Plus att hela munnen är full av munsår, jisses sicka härliga problem jag har, haha.

Längtar så till helgen, mys, LÖN, äventyr, kärlek, plugg :-), långa promenader förhoppningsvis. Tanken var att vi skulle åka till Ulricehamn igen. Men känner att jag vill vara hemma och bara ta det lugnt! Vill passa på nu när man har en ledig helg.

Hoppas att alla är friska och mår bra. Nu tackar jag för mig och önskar alla en god natts sömn. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0