Lördag













I ganska mångas ögon är lördagsvädret grått och trist idag. Men jag tycker det är riktigt mysigt!! ;-) Visst föredrar jag snö och strålande sol, gillar när det är sådär kallt så man blir röd om näsa och kinder och när man ser hur det glittrar överallt, mys, när det går mot kallare tider. Men jag har faktist lärt mig att alla årstiderna kommer komma för eller senare. Gör det bästa av situationen och gilla läget. Därför tror jag att jag inte kommer få höstdeppet och jag hoppas att ni inte heller trillar dit utan njuter av hösten! Redan 26 sep. tiden går fort!!! Pepp, pepp! :-)

Som alla fredagar är det stressigt. Inte en lugn fredag hitills har jag fått, då syftar jag på att det ska städads, fixas, pluggas och sådant "inför helgen". Jag slutade såå tidigt igår och trots detta, kom vännerna in genom dörren medans jag fräschade till mig inne på toaletten. Just nu trivs jag väldigt bra utan smink och sminkar mig inte när jag går till jobbet. Men på fredagar och helgen vill man piffa upp sig lite extra med mascara så, så fick det bli igår och lite annat fint. När jag inte haft smink pålänge och sminkar mig ser jag ut som en helt annan person, kanske lite åt det finare hållet... Men jag gillar det naturliga och tycker det är jobbigt att sminka sig VARJE DAG! Ibland vill man bara vara och inte sticka ut alltför mycket...

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken fin lägenhet ni ser ut att ha! Så fint med snedtak, de hade vi i vår förra lya =) Känns så mnysigt på nåt sätt! Men jag föredrar nog ändå en öppen planlösning...



Hoppas allt är bra med dig! Kraaam /Miia

2009-09-30 @ 13:26:13
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0