Fredag



Min första kulglas i rån. Med smakerna jordgubb och pecanötkola. Mm.







Redan fredag alltså. Dagarna går fort, knappt man hinner blinka förens det är fredag och helgen väntar runt hörnet med; mys, vänner, avslappning, familj, kärlek, roligheter, äventyr, plugg ;-) m.m. m.m. Antar att det är många idag som säger Jippie, det är fredag och ÄNTLIGEN helg! Riktigt så entusiastisk kommer INTE jag vara då jag om en stund ska trampa iväg med cykeln till jobb nummer två! Är inte så sugen på det faktist. Men pengar är ju alltid pengar, man vill ju inte tacka nej till lyx sen :-) Börjar i vanlig ordning halv sex och jobbar nog till senaste tre, fyra på natten. När jag cyklar hem inatt och jag känna mej utmattad och glad för antagligen är jag ledig resten av helgen, det är härligt! Har inte gjort många knop sen jag kom hem, bara sovit och försökt samla nya krafter till jobb nummer 2.

Åt lunch på jobbet idag och som vanligt är det rena rama LYX maten. En tjej som jag har varit "tvungen" att prata med ett par gånger på jobbet det senaste skulle oxå käka lunch. Tänkte att jag bara skulle säga hej och sätta mej vid ett annat bord!? Kändes heeelt fel och jag var bara tvungen att sätta mig vid hennes bord. Har man talats vid med en person ett par gånger kan man inte bara sätta sig i ett hörn och vara tyst! Vi småpratade en del. Sen kom hennes kollegor som är måånga år äldre än mig och pratade och skojade. Satt lilla jag där liksom, vad gör jag här??? Vad ska man säga??? Jag utsatte mig för en välldans pinsam situation. Jag hade absolut ingenting och göra där, haha! Kändes det som om. Lilla städerskan som är många år yngre än dem hon satt vid och hon känner INGEN! Nåja inte välrdens i-lands problem men det var en jobbig situation! Försökte få ur mig något men den här gången var jag mållös!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; Jag gör lite allt möjligt, men jobbar heltid på Burger King :)

2009-09-14 @ 11:46:59
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess
Postat av: Annas inspiration

Gott med glass :-)



jag har också pärlshalsbandet, det är jätte fint & användbart.



ha en fin start på veckan

kramar

2009-09-14 @ 17:12:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0