Äntligen helg och LÖN!



Någon gång under ditt liv kommer du nå botten. Tyck synd om dig själv, lös problemet och gråt ut. När du har gjort det tar du dig samman och börjar klättra. Det har precis jag gjort och snart är jag där uppe på toppen... Ingenting är omöjligt!

Inte så lätt som det låter men det går. Tro mig!

Hej kära bloggvänner! Fredag, äntligen helg och lönen sitter på kontot, me very happy!

Har det väldigt stressigt nu, då det finns så mycket att göra idag innan vi får hem lite vänner på besök! Det ska jobbas; check, det ska handlas; check, det ska tvättas tusen ton kläder; håller på, det ska städas; not check, det ska pluggas; not check, det ska duschas och görs sig levande; absolutly not check. Med andra ord, jag har kvar att göra fram till halv åtta, åtta.

Andas in och ut, och ta dagen som den kommer; CHECK! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0