Tisdag



Här hemma har vi alltid Lambi toalettpapper. Dels för det är snyggt och bekvämt. Sådana där rullar som kostar 9:- per påse och som är grått fult funkar inte här hemma. Man vill ju inte ha rivsår i rumpan jue ;-) Att andra har det spelar ingen roll för oss...
Vi tycker det är lyxigt och dessutom vill vi att våra nära och kära känner att de kan gå till vårat ljusa fina badrum och njuta av att vara där ;-)



Länge har jag varit på jakt efter den perfekta tvättkorgen. En sådan som på bilden helt enkelt. Jag gillar den stilen och vi kommer införa mer sådant i våran lägenhet! Då jag är helt beroende av korgar eller var man ska säga. Jag fynade tvättkorgen på Ica Maxi för endast 249:- Det kallar jag KAP! När jag var inne på Miias blogg blev jag helt till mig. Där är den!!! Så tack för den inspirationen :-)

Tisdag och klockan är reeedan 11.00. För mig är klockan "mycket" då jag har varit uppe sen sju imorse. Steg ur sängen halv åtta och har varit igång sen dess, härligt att börja dagen tidigt. Kommer man vara härligt trött sen ikväll.

Morgonen har jag spenderat i Ica Maxi för ännu mer fynd. Hela kalaset slutade strax under 1000:- men vi säger inget till sambon här hemma ;-) Bilder kommer inom kort.

Dagen kommer innebär en massa TO dos, plugg, lektion, plocka undan saker och ting, träning m.m. Bäst att jag sätter igång då så jag hinner med mer bloggande ikväll. Önskar alla en härlig solig tisdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0