Söndagsmys













Att vara sjuk är inte riktigt min grej, jag blir rastlös och irriterad! Rastlös för det finns "inget att göra" och det bästa är när man är sjuk är att ligga hemma och äta + dricka vatten samt sova, men det är inget jag egentligen göre till punkt och pricka. Irriterad för att man går runt med snorig och narig näsa, slem i halsen och en massa annat ont!

Trots att jag haft känningar av lite feber idag så har jag vart hemma och fixat lite, måste få något gjort. Igår var jag ute en sväng på kvällen. Gick till Netto för lite enkelmathandling. Kom hem med mat men oxå en superfin kaffebryggare. Det är inget som jag gått och kikat på men igår blev det kärlek vid första ögonkastet! Den ska jag ha! Den kostade 299 :- och den är MIN! Så idag har jag fixat och trixat i köket som ni ser. Har till och med fixat ett egent "kaffestånd".

Är nyss hemkommen från en liten promenad, vi gick till Ica Focus köpte hem lite godis och Ramlösa, Granatäpple. Så ikväll kommer vi sitta i soffan och titta på topmodel (19.00), Ensam mamma söker och kanske någon film eller så. Innan jag lägger mig blir det lite plugg, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0