Nitad



The perfect jacket



Attityd med nitar






I påsen låg bland annat denna coola skinnjacka. Lite nitar och dragkedjor, alltså en jacka för en kvinna med attityd!

Jobbade min första dag igår i garderoben. Jag själv tyckte det gick helt okej och jag trivs jätte bra :-) Tur att personalen är lite cray och väldigt trevliga. Hon som tog hand om mig var jätte go!! Så jag tror att jag vågar mig tillbaka på fredag för att jobba natt. Men då är det säkert någon annan personal som jag kommer jobba med, nice!

Mer än jobb blev det inte. När jag kom hem runt nio igår var jag sååå trött. Gick och la mig nästan med en gång. Christoffer hade killkväll och jag fick snällt hålla mig i bakgrunden, inte sålätt i vår lilla söta charmiga lägenhet.

Idags ska det pluggas förfullt och jag antar att Malin och David tittar förbi en sväng på bullar. För du vet väll att det är kanelbullens dag??? ;-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va fin jackan var! :) Den kommer säkerligen att användas massor! Hörde att du kände dig lite krasslig i helgen, synd att du inte hängde med hit igår! :)

Kram på dig

2009-10-11 @ 13:02:53
URL: http://litenblevstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0