Mysig hemmakväll



Myspys



Min myskväll innebär ett inredningshäfte (inspiration, inspiration) + en kopp kaffe...



...och en bit mörkchoklad

Här hemma har jag det riktigt mysigt just nu. Tända ljus, som bland annat doftar vanilj, en kopp kaffe och chokladen har jag njutit av för länge sedan. Ikväll blir en kväll med bara jag och Tyson.

Efter Vickis hade åkt hem kom bror och svägerskan förbi för att hämta upp mig. Vi styrde kosan mot Sisjön för att sen åka till Ikea och Jysk. Fick äntligen vårat bord samt byrå och jag är verkligen supernöjd. Fick med mig lite annat smått och gott oxå. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av lugnet. Imorgon blir det antingen powerwalk/jogg, en snabb sväng till Ica Maxi för att köpa ännu mer blommor ♥, lite snabb dammsugning, plugg och en fika med Sandra. Skulle antagligen träffa Malin oxå, nice!

Önskar alla en fortsatt trevlig kväll ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0