Måndag



Både jag och min sambo är ett stort fan av Rabih. DOCK hoppas jag att han utvecklas ännu mer och jag hoppas att få höra lite annat än allt wailande. Lite mer rörelse oxå! Tror att han kommer gå långt om han ändrar på vissa saker. Tycker oxå att han har sjukt snygg frilla. Ska försöka ge min sambo en sådan :-) För nu är det faktist dags för en förändring... hehe.





I Zara-påsen fanns även denna varma goa halsduk. Tycker det var ett toppenköp! Då den håller mig varm. Kostade bara 129:- och finns i flera färger.

Har vart ledig idag, och jag spenderade min tid i Christoffers bil, säger det igen; finns ingen goare flikkvän än jag ;-). Borde egentligen pluggat men får göra det en stund ikväll istället innan filmen, Shall we dance? med bland annat J.Lo.

Nu ska jag äta och sen kolla på Glamour :-). Önskar alla en fortsatt trevlig måndag.

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken mysig halsduk du shoppat på dig! Den kommer värma gott nu i höst & i vinter. Bra köp!



Hoppas du haft en bra tisdag sötis! Kraaaam

2009-10-06 @ 17:54:20
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0