Måndag



Bild: Jysk


Bild: Ikea eller jysk



Bild: Ikea



Bild: Jysk





Vi behöver en fungerande stor garderob som kan fylla ut det utrymme där kläderna ligger. Sådär stökigt är det inte nu då det är mer organsierat och städat! Bilden till höger hade vi tänkt (läs JAG) ha en myshörna med en vit schaslong med lite kuddar, pläd ett möjligtvis runt och prisvänligt zinkbord (något förslag?). Schaslongen kommer vara på den väntra sidan med lite hyllor med lite smått och gott.



Den tomma ytan på väggen, till vänster är det tänkt att ha den där sittbänken där. Har titta länge på den, MEN är lite osäker. Det blir ingen priotering just nu!

Måndag, äntligen! Tycker att måndagar och morgonen är mysiga. Har fått en bra start på veckan hitills. Vaknade klockan sju, steg upp och fixade ihop lite av tvätten och gick ner. Har lagt i lite tvättar, bytt lakan och bäddat sängen. Tagit Tysons låda, soppat inne på toaletten. Hängt upp tvätt och lagt in ny, ätit en ljuvlig frukost och till det drack jag morgonkaffe med Nyhetsmorgon på i bakgrunden.

Nu ska jag fixa det sista med tvätten, sen ska jag sminka mig och göra mig lite fräsch. Dagen kommer bestå av PLUGG. Jag är ledig då förskolorna i Örgryte har studiedag. För att ha något att göra har jag sparat en massa plugg så att jag har något att göra idag, great!

Jag hoppas och önskar alla en lika bra start på veckan som jag fått! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0