Måndag







Har ingen bra bild på hur det såg ut innan. Men ni ser lite hur det såg ut där förut.

Godmorgon Måndag! - Pigg som satan är jag och ser måndagen som, nya tag och nya möjligheter!
Somnade runt halv sex imorse och vaknade av att Ingrid ringde mig och frågade om jag kunde jobba. Såklart kan jag det!! Så nu ska jag snart iväg här till en förskola som ligger nära, skönt! Just nu är jag pigg men vi får se sen. Men jag har kickstartat dagen med en fin sminkning :-) dagen kommer känns lättare att ta sig igenom än att bara dra något gammalt över sig *fniss*, äggröra & bacon och en kopp kaffe till det, snabbkaffe och det smakar sådär. Önskar alla en superbra måndag så hörs vi lite senare. Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Åh, härligt att du är så positiv! Du kommer säkert vara dötrött när du väl kommer hem, men då är du iallafall hemma & kan sova gott efter en arbetsdag ;)



Kraaaam

2009-10-12 @ 15:20:45
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0