Jag har mått bättre


Bild: Goggle

Nu borde jag sitta på en skolbänk och göra högskoleprovet. Jag gick upp idag kände på saken, måste ge det en chans, och gick och la mig igen. Jag har mått bättre!

I tisdags efter jag hade tagit en promenad med Malin fick jag ont i halsen på två röda. När jag skulle lägga mig var halsen så tjock och besvärlig att jag låg och småsnyftade under täcket och tyckte så synd om mig själv. Ända från tisdags har jag gått med ond hals, illamående, snorig näsa, låtit som ett skräll då min hals är fylld med slem. MEN ändå har jag gått och jobbat fastän det är egentligen strängt förbjudet då förskylningar härjar hej vilt. Men jag vart tvungen, måste ha pengarna, dessutom har jag jobbat på en av mina favoritavdelningar, favoritbarn + personal. Men igår fick jag faan nog. JObba 9 h 45 min med vilda barn, samma förskola men en annan avdelning. När jag kom hem mådde jag inte riktigt bra i varken kropp eller huvud. Och inatt har jag sovit dåligt och drömt om blodproppar... Tror jag är lite skrajsen av att jag gått och knapprat piller i ca: 3 år som jag egentligen inte får! Summan av karemumman är jag har fått min tredje förkylning på mindre än 2 månader jag mår inte riktigt bra. Nu ska jag äta frukost och kolla tv, sen får vi se om jag tar tag i lite plugg, annars får det vänta ett par dagar!

Hoppas NI mår bättre!

P.S Faan vad blogg.se är trögt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackare, segt att inte kunna skriva när man har betalat och allt, har för mig att det kostar?



Menar du våra adventsljusstakar? Just dem har vi köpt på Cash tingstad som är bara för företagare så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med den varianten. Tror dock de finns på andra ställen också, iallafall liknande. Kolla Åhléns och sånna ställen, eller vanliga lampaffärer. Kram

2009-10-24 @ 20:23:25
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Johanna

Kan tillägga också att det är tre jular sedan vi köpte dem så de kanske inte finns kvar där heller..



Vi såg the Ugly truth, helt okej och småmysig. Krya på dig!

2009-10-25 @ 10:02:51
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0