Hemma hos Christoffer och Sandra



Tvn är något jag INTE ångrar. Så min älskling hade rätt!



En tom och mysig yta. Inte länge till. Där kommer vi ha en fantastisk mysig myshörna. Ska först spara ihop en slant...



Två nya zinkkrukor som jag fyndade på Ikea idag



Fick faktiskt med mig hela 4 stycken



Vårat nya vardagsrumsbord. ÄNTLIGEN! (Fattas bara; ny pläd + kuddar, en grå eller vit ryamatta)



Så himla mysigt



Numera står orkideén i köket



Miniorkideé och kruka fyndade jag på Ica Maxi



Ännu en gång är saker och ting utbytta, fniss.



Fint med ljus i en kruka



Vardagsrum samt kök i en annan vinkel



Vardagsrummet ur en "annan" vinkel



Lite suddigt?



Hallen. Zinkboxen fynade jag på Ica Maxi för bara 69 :-



Två par skor på översta hyllan till vänster. Resterande är mina tofflor och det femte paret har jag på mig. Beroende?



En nykomling som jag har väntat läääänge på. Fick den för 550 :- på jysk (kostar egentligen 899:-). Har spanat på den ett bra dag (sen i början på sommaren om jag inte minns fel) och nu är den äntligen MIN! Emma och jag byggde ihop hälften av den, sen fick bror hoppa in som vanligt och hjälpa till!



Lite fint pynt får pryda min vackra "byrå". Blommorna fyndade jag på Ica Maxi, 16,90 :- styck. Krukorna second hand för 10 :- styck. Vaniljd-doft-ljuset fyndade jag på Ikea idag för 19 :-



Lyktan köpte jag idag på jysk, tillsammans med byrån. 



Fick lyktan för 39,50 :-



Man ska även kunna njuta i badrummet som doftar vanilj



Tar em bild från soffan

Kommentarer
Postat av: emma

gud va mysigt du har det hemma nu =) och byrån passade jätte bra i badrummet. nu får du aldrig ta isär den haha för den va ju inte lätt att skruva ihop för oss med lite mindre muskler :D

2009-10-17 @ 22:52:28
Postat av: Sandra

LOVAR! Kommer aldrig ta lost den. Puhh vad jobbigt det var. Tack så hemskt mycket för att ni hjälpte mej och så idag. Behöver ni hjälp med städning eller bärhjälp av kuddar och täcke så hjälper jag gärna till :-)

2009-10-17 @ 23:09:17
URL: http://kanssandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fint det blev med nya soffbordet! Kram å god natt

2009-10-18 @ 02:26:28
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: emma

haha ja sandra för de är ju verkligen kuddar och täcken som kommer bli det jobbiga när vi flyttar haha :D

2009-10-18 @ 19:31:03
Postat av: Sandra

haha vad är det???? Nämen det är bara för att jag HATAR att bära tunga saker!!! Så allt annat kan jag göra bara jag slipper bära matbord, vitrinskåp och skåpet i badrummet. En stol eller så går an ;-) Jag tycker det är bättre att ha min hjälp till sådant som är tråkigt, städa exempelvis :-) ni vill inte ändå komma över och äta min urgoda kaka jag gjort, som kladdkaka fast med tusen lager urgod glasyr, vit choklad och lite valnötter, mm, mumms! Anlednmingen varför jag är så tjötig om atyt ni ska komma är bara för det är så MYCKET! komemr liksom inte bli uppätet

2009-10-18 @ 19:40:42
URL: http://kanssandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0