Helgen



Har på mig denna fina tröja tillsammans med gråa mjukisbyxor. Idag står det mys och chill på schemat!

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Men blogg.se har varit så seg i veckan när det gäller att uppdatera och slänga in bilder, har skrivit ett inlägg i veckan men tog alldeles för långt tid att publicera. Tråkigt!

Måndag och tisdag har bestått av ledighet, ångest :) Räcker med två dagar för mig sen vill jag ha många bollar i luften! Onsdag-fredag har jag jobbat på ett dagis 3 min från våran dörr här hemma. Med andra ord, det låg bara runt hörnet. Jag är välkommen tillbaka! :-) tur det. Som det lät som, var de VÄLDIGT nöjda med mig och barnen tycks trivas i mitt sällskap.

Har tänkt en hel del de senaste månaderna men väldigt mycket den här veckan, undra om inte jag borde läsa till förskollärare för tidiga åldrar, 1-6 år eller vad man säger. Hela tiden får jag höra varför jag inte blir dagisfröken då jag tydligen är både omtyckt av barn och personal. Jag har alltid älskat barn och har haft en liten dröm att bli "fröken".
Jag får helt enkelt se, har lite utbildningar jag kan tänka mig gå. Får söka lite sen när jag är klar med de betyg jag vill få G i.

Helgen har bestått av klagande från min sida. Har varit dålig i magen samt att mina äggstockar har gjort förbaskat ont. Har haft det halva veckan och nu börjar jag bli orolig. Prata med min personliga sjuksköterska Emma :-) och hon sa att det skulle kunna vara inflamation och bör i sånna fall kollas upp. Riktigt så illa tror jag inte det är. Men fortsätter detta "besvär" så får det bli en sväng till vårdcentralen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0