Fredag



Åhh vad jag älskar fredagar. Bringer så mycket lycka! Lycka över att man är ledig, allmost, lycka för att man känner att man presterat bra på jobbet, lycka över att man shoppat bra saker från Zara, lycka över att vi har handlat gott för kvällen och det ska mysas ordentligt här hemma med tacos, tända ljus och lite smått och gott. Fredagar är dagar jag ser mest fram emot, då jag INTE ska jobba hehe.

Jag önskar alla en lika mysig fredag som jag har oavsett om du sitter uppkurad i soffan själv hemma eller om du är med vännerna på lite partaj ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni fick en mysig kväll. Vi var i lägenheten ett tag å sen såg vi idol hos Kent och Mimmi. I morrn blir det hårt jobb i lägenheten :) kram

2009-10-02 @ 23:16:41
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Caroline

Spännande vad som är i påsen :) Hoppas du visar snart! kram!

2009-10-03 @ 15:43:14
URL: http://litenblevstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0