En riktig tjejkväll















Hade en riktigt trevlig kväll igår, MEN den slutade inte där för min och Vickis del. Vickis sov över hos mig då jag har FF denna helg ;-) Och vi har ätit en mysigt frukost framför tvn.

Vickis och Emma (systrarna) kom över igår för en riktig brakmiddag som bestod av kyckling, potatisgratäng och en kall sås, salladen glömde jag. Med lite vin eller cola i glasen blev middagen väldigt god. Efter middagen dukade vi av snabbt och slängde oss i soffan och kollade på idol som jag i stort sett alltid gör på fredagar klockan 20:00.

Efter idol tittade kikade vi på olika intredningssidor på nätet. Alla har/ska flytta så vi behöver finna inspiration. Nu känner jag att jag fått lite klarare "syn" på saker och ting och nu vet jag vad vi vill ha! Det ska bara köpas så är inredningen fullbordad här hemma, nice!

Dukningen igår blev något väldigt vårfräscht. Intge min mening eftersom det är höst. Men tyckte att det blev både bra och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0