1:a oktober




Ordning och reda här hemma.

Måste pusta ut en stund. Har haft en lååång dag med en massa MÅSTEN, jobb, lektion, prov, städ, och känner att fredagen är mer än välkommen, idol, god mat och en massa annat gott, muumms. MEN jobb slutar inte där, utan på lördag börjar jag nya jobbet ju, jippi!

1:a oktober och höst är det verkligen. I helgen måste jag hämta våra vinterjackor nere i källaren, för det är verkligen kallt ute. Plus att det blåser ute lite då och då, brrr.

Ska lägga mig, ta fram boken och känna feting lugnet. Har en ny bok på G som är helt okej. Ska visa den senare i ett annat inlägg.

Önskar alla en fortsatt trevlig torsdag och jag hoppas att ni får en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Malin G

Bra böcker att läsa!

snabba cash och en nästan vanlig man!!!

TIPS!

Kram mullemeck

2009-10-02 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0