Tisdag



Godmorgon på er! Får vi hoppas på en fantastisk tisdag idag med en förhoppningsvis härligt och friskt väder. Tycker jag behövs efter en såndant ruskväder som vi hade igår!

Morgonkaffet är uppdrucket och snart ska jag bege mig mot Strömmensberg eller vad det heter. Blir lite jobb på dagis till halv tre sen blir det direkt till gymmet, som jag har längtat men varit otroligt lat för att öppna dörren! :-)

Måndagens matintag

Frukost: 4 äggvitor, stor kopp kaffe, två skinkbitar + en massa gurka och paprika

Mellanmål: 3 knäckemackor med makrill + stor kopp the

Sen lunch/middag: Kycklingvingar med fullkornspasta, grönsaker och en kall sås recept kommer snart)

Kvällsmat: Naturell yoghurt med nyttig musli, lite äpplemos, två grova mackor med kaviar och två ägg.

Måndagens träning

Powerwalk 1 mil

Jogg 5 km

Önskar alla en bra tisdag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0