Tisdag



Härlig sommarbild!

Trött och ögonen går i kors! När man äntligen börjar bli frisk så kommer försklyning nummer fyra och knakar runt hörnet. Igår efter min otroligt sköna joggingtur började jag känna mej täppt i näsan och huvudet började kännas tungt. Idag när jag vakna var jag nära att ringa dagiset jag skulle jobba på för en sjukanmälning. Kände mig inte alls bra, förskyld och hög på snor och slem. Sjuk är jag direkt inte med "tunga" förskylningar är hemska.

Jobbade iallafall. Efter jobbet (Strömmensberg) gick jag till Danska vägen för lite julklappsshopping och middag. Orkade inte äta hemma så jag tog en sallad på Dalhs. Därefter gick jag hem. Så jag har allt fått lite motion idag trots "sjukdom". Egentligen skulle jag vara på gymmet, men hellre vilar jag upp mig än att bli sjukligt sjuk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0