Måndag



Doris



Fin bild på sambosarna :-)



Trask, trask å trask



Återhämtningsmat

Måndag! - Vilket innebär ny vecka och nya tag. Veckan består av STRESS. Mycket plugg, jobb, lite träning, kaffe och kärlek. Måndagen började sådär, har sovit dåligt pga att jag drack kaffe klockan elva igår plus att det var någon jävla stolle som ringde mig klockan fem imorse. Vem ringer mig klockan fem från skyddat nummer och lägger på???? Pga utav det, blev det ingen morgonpromenad, vågade inte ge mig ut.

Helgen har varit väldigt lugn. Igår åkte jag, sambon, bror, Mattias och hans hund Doris till skatås där vi skulle promendera och fika på Bertilsons café. Vi gick och vi gick. När vi kom  fram var alla lite trötta och framförallt hungriga och såklart tar de inte kort. Hur kan man tro att ett café mitt i skogen tar kort??? Det var bara att vända och traska tillbaka. Den sista biten var inte alls rolig då vi hade varit ute i tre timmar.

Jag fick skjuts hem och sambon, Mattias och Doris åkte vidare hem till Matte. Vi bor längst upp, jag kom knappt hem för så ont gjorde benen. Sen kom jag på att jag hade inget ätbart hemma så jag fick gå ner för alla trappor och gå och handla på Netto. När jag väl kom hem och var utmattad gjorde jag favoriten Ceacarsallad, med mycket kyckling och sallad, lite mindre bacon och dressing. Efter det ville jag ha lite gott gott framför tvn, så det blev clementiner och degestive kex med mögelost + kaffe. Satt i soffan och bara njöt och hade det gott för mig själv. Plötsligt ringer sambon och säger att det ska vara filmkväll hos oss, där sprack mina planer för en lugn Sandra-mys-kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0