Lördag



Mys med världens finaste katt.



Omelett på 3 st äggvitor. Antingen äter jag detta eller grötfrukost. Fy tusan vad gott.



Kämpa Sandra, kämpa! Till gymmet.



Trött Sandra efter ett grymt och svettigt MRL pass.

Satte klockan på sju idag. Och visst vaknade jag och steg upp. Ingen snoozning! *framsteg*.
Åt frukost och tog det lugnt på morgonen innan jag begav mig på en liten vandring till gymmet. Där väntade ett grymt och svettigt MRL pass. Malin var med och vi kämpade. Jag var nog mer död än levande!

Efteråt åt jag en riskaka, drack vatteen och försökte surpla i mig keso medans jag gick hem, glömde sked.



Ska man mysa, krävs det mysvänliga kläder :-)

Nu har jag dusckat och ätit lax. Ska lägga mig lite i sängen och läsa lite naturkunskap. Sen får jag se vad som händer. Lördagen blir en lugn sådan. Och ingen inflyttningsfest blir det då sambon här hemma har vart sjuk i veckan. (Vi hade bara bjudit syskon med respektive samt lite annat folk som vi hänger med på den sidan. Så har DU inte blivit bjuden och du är en vän till oss så kommer du antagligen bli bjuden till våran julfest som äger rum i dec. Bor man trångt som vi gör kan vi tyvärr inte bjuda alla på samma gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0