Läggdags



Medans sambon har tryckt i sig Marabouchoklad har jag varit nyttig för första gången på år och dar.

Godkväll! Gud vad trött jag är! Myskvällen med sambon tar slut snart. Måste ha min skönhetssömn.

Har jobbat, tränat, handlat lite mat och kollat idol idag. Ska snart lägga mig i sängen med naturkunskapsboken och läsa lite. Måste nästan alltid läsa innan ögonen sluts. Bara få ur den sista energin innan man somnar på två sekunder. Om jag ska få en godnattssömn måste jag vara supertrött annars somnar jag oroligt.

Idag shoppade jag en julklapp och en helt okej tunika för 69 kr på klädlagret. Hade rast i 30 minuter idag och sprang ner till Olskroken för att haffa det jag ville komma åt. Mötte Malin påvägen och det blev en jäkligt snabb kram och hej innan jag rusade iväg. Mycket stress och spring i min vardag just ju, så är det ibland. Men jag är klar med mer än hälften av julkalppsinköp, födelsedagspresent och inflyttningspresenter.

Svärmor & Hasse (julklappar + inflyttningspresent) - Check

Bror & svägerskan (julklappar + inflyttningspresent + födelsedagspresent) - Check

C´s tvillingsyster & Anderas (Julklappar) - Check

Vickis & Johan (inflyttningspresent) - Check

Fam. Rollén (Julklapp) - Check

Mamma och pappa får bara julklappar då de varken flyttar eller fyller år.

Bara mamma och pappa kvar. Vet precis vad de ska få! De sista får alltid det bästa ♥ trots allt mina föräldrar och de ska ju få det finaste!

Tur att det är någon på denna lilla jord som är ute i god tid *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0