Torsdag - adventsljusstake









Haft en härlig morgon hittills. Snoza igenom hela klockan sju till klockan åtta, ni fattar :-). Ringde Ingrid och frågade om hon hade jobb till mig på någon förskola, och sicken tur, det hade hon. Så nu är jag färdigpiffad i ansiktet, druckit en stoooor kopp härligt zoega kaffe, ätit en smörgås med ägg och en skål med osötad musli med mjölk. Tittade samtidigt på Perniallas jul. Så nu är jag redo för att träffa otäcka ungar ;-) haha. Efter jobb idag blir det att lyfta skrot på gymmet, plugga lite och städa. Vill försöka få klart vissa saker innan helgen så man bara kan ta det lugnt!

Ovan ser ni min fina adventsljusstake. Ljusen är köpta på netto för 14 kr/styck. Granriset eller vad man ska kalla det, plocka jag i skogen igår på min lilla upptäcksfärd, kostade nada :-). Stjärnorna är köpta på panduro och fatet hittade jag hemma. Siffrorna kostade 59 kr och dem hittar man i min favvoaffär på Sanktsigfridspaln! Blir alltså en billig och kreativ adventsljusstake iår.

Nu måste jag skynda på här. Önskar alla en trevlig torsdag, det är trots allt en mysig sådan och kall förstås *fniss*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vilken fin adventsljusstake du har gjort. Jag har inte kunnat göra någon än i år, det får bli efter flytten, just nu är allt bara kaos hemma :)



Angående att snooza så gör jag det en timma varje morgon, mellan 7 och 8 :) Kram Johanna

2009-12-03 @ 13:13:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0