Måndag

Godmorgon vänner!

Vaknade för i timma sedan och sitter nu framför skärmen och knappar in lite ord här på bloggen. Precis ätit upp min frukost och ska bara dricka upp den heliga drycken, kaffet såklart :-) Helt klart min bästa vän i ALLA lägen.

Denna här helgen har passerat fort som tusan, kanske för att det varit en välldans trevlig helg???
Fyllde ju år i fredags och hade det väldigt mysigt hemma hos bror. Fick jätte fina presenter! Lördagen var lite stressig i början men när väl allting var på sin plats kunde jag njuta av det goda sällkapet + maten.

Min sambo gick ut efter vårat lilla julbord här hemma och var inte hemma förens runt sjusnåret dagen efter. Satt uppe och kunde inte sova för jag vart lite orolig då jag visste att han fått lite för mycket dricka i sin kropp och att det vart kallt och snö ute. Men han kom hem och vi sov heeeeeela söndagen. Bara myste och hade det göttans. Så lisseberg och granen blev det inget av. Men troligtvis blir det julgransköp idag *hoppas* annars skiter vi i det och imån blir det Jul på Liseberg.

Ska snart gå och jobba här uppe hos mej. Fick även ett "lång-vik" på en förskola utanför min port. Riktigt nice, så feb. lönen kommer bli riktigt fet :-)

Tycker det är riktigt härligt med snö utanför vårat fönster och den där kylan som biter lite i kinderna. Den där vita julen är påväg...

Kommentarer
Postat av: malin g

Det var trevligt i lördags...men varför nämnde du inte den gode vän som hjälpte dig:P

2009-12-21 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0