Idag är det en bra dag. Fast iofs så är alla dagar bra :-)



Idag är det en bra dag för att jag nyss blivit klar med min andra labbrapport, alltså har jag 1 rapport kvar samt ett prov i Na B A. Fick VG på min helvetes ekologirapport som jag suttut med ett tag. Ekonomin är klar and l am so fuking happy!!!!!!!!!!

Igår sprang jag nästan 1 mil och det var ju ett tag sedan. Vad hände med soffpotatisen Sandra med 65 kg på buken?? Hahaha.

Har kommit underfund med att de som vill/försöker att knäcka mig är bara avundsjuka och jag tar inte åt mig.

Finns två personer i mitt liv som verkligen hejar på mig och tycker jag är duktig, mamma och sambon! Alltid när jag gör något bra så blir alltid de gladast för min skull och peppa mig!! Självklart pappa med men inte på samma sätt som mamma och sambon.

Nu börjar jag faktist tro på saker och ting, jag är ingen nolla!!!!! :-) :-)



Jag är både stark i hjärta, hjärna och kroppen. Inget/ingen kan knäcka mig! pepp, pepp, pepp :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica M

Jag hejjar på dig också hjärtat ! :) en stolt kollega ;)

2009-12-02 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0