22 år och det känns helt okej



Känner mej lite såhär då jag vaknade för 1 timma sedan.

Andra frukosten är uppäten och kaffekoppen har jag här brevid med. Nice med andra ord.

Firade min 22 årsdag på jobbet inatt. Riktigt trevligt eftersom att jag bland annat fick ett mail som gjorde mej superduper glad.
När jag satt i receptionen och hade ögonen på skärmen och tittade jag upp för en sekund, mitt framför ögonen på mej står en välkänd kändis från Sverige. Hej jag heter Sandra och har världens fuldag plus att det krånglar för mej här och jag har en svettig överläpp. Min kollega fick snabbt ta över då hon kan receptionen bäst av oss två så ställde jag mej i garderoben.

Innan detta hände började jag min kväll i garderoben. Ser att tre män kommer och jag tar fram en galje. Precis när jag har lagt brickan på bordet tittar jag upp på en utav männen och ser att det är min förra chef. Han vägrar att titta på mig och jag ger galjen till en annan kollega så jag slipper några diskussioner. Detta var ju mindre trevligt då jag fullkomligt hatar min förra chef!!!!

Sen när jag går hem från jobbet och går mot kungsportplatsen spelar svt in något på brunnsparken. Och jag kommer antagligen vara med då de filmade åt mitt håll. Väldigt trevligt och jag är från och med nu en kändis, moahaha.

Ska snart iväg till bror och där kommer min födelsedag firas, väldigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Låter väl som en sådär dag på jobbet kanske... Men ähh, skit i de!



GRATTIS på födelsedagen! KRAAAM

2009-12-18 @ 21:55:15
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0