Shopping



Innan jag cyklade hem idag tog jag en vända på stan, på ungefär 15 minuter :)

Gick in i en skobutik där dem ALLTID säljer billiga skor. Fick tag på dessa stövlar som kostar endast 250 kr. Har haft dessa tidigare och gillar dem skarpt. Dock är kvaliten inte den bästa och jag vet med all säkerthet att dessa finingar kommer slängas i slutet av vintern eller början av våren. Inte för att det gör mig så mycket då de var så billiga.

Tanken var att denna höst/vinter skulle jag köpa riktigt "tåliga" snygga stövlar som passar mina feta fotbollsvader. Kanske går jag på jakt efter de perfekta stövlarna, har direkt inga förväntningar utan ser jag något som jag förälskar mig i köper jag dem oavsett pris. Måste investera lite ;-) Jag är en tjej som oftast tänker långsiktigt när det gäller det mesta. Men den här gången blev det kort :-)

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Supersnygga och vilket pris, snacka om kap!!

2009-08-27 @ 22:30:14
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0