Ny och fräsch blogg



Köpte förra fredagen nya fräscha nejlikor för att få lite piff och njutning här hemma. Mina första nejlikor står fotfarande på tvbänken men nu är de påväg mot döden... Att jag lyckas hålla dem i liv sååå länge... jag är minst sagt förvånad! Ni ser en bild på en liten knubbig lampa, l lövet it! Ser att många har den hemma och jag förstår varför, så himla tjusig!

Godmorgon mina vänner! Slog upp ögonen idag och insåg, idag börjar jag skolan, jippie! Ska bli så härligt att få sätta igång och använda hjärnan på ett helt annat sätt än vad man brukar göra... Nu har jag haft ett lååångt sommarlov och känner att det är verkligen dags att sätta igång. Det blir två kurser på komvux, Förtetagsekonomi B och Naturkunskap A och den här gången blir det inget avhopp oavsett hur svårt det kommer bli... Det är bara att göra DET och få så högt betyg som möjligt! Lätt som en plätt va!? *fniss*

Som ni ser har jag skapat en helt ny fräsch blogg. Det har funnits i mina tankar konstant under en längre tid, men inte riktigt fått tummen ur. Känner att jag vill ha något nytt då jag tröttnat på den gamla. Så den här hösten är det nya tag helt enkelt!

Till frukost idag blir det äggröra, bröd och grönt the. Vad gott!

Jag önskar alla en jätte härlig dag i solen. Nu får vi faktist ta och passa på att njuta av den sista sommar vi har för iår, positiva tankar!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0