Helgen















Tyson hälsar godkväll!

Helgen har än sålänge varit lugn och skön. Iallafall idag. Igår hade jag en liten tjejmiddag, det var jag och syskonen Lundberg. Till middag blev det tacos och några glas cola. "Efterrätten" blev en kladdkaka som var urgod trots att den var köpt på Netto, har gått och småätit på den hela dagen idag, hihi. Vi hade även godis och chips, jag kan ju iofs inte glömma det som fick oss att göra småbus igår, vinet :-) Vi hade urtrevligt måste jag säga! Så det måste vi snart göra om, tjejer.
 
Medans tjejerna var här, var jag bara TVUNGEN att tvätta kläder, efter sju var jag tillgänglig. Hade bara tiden igår och ville utnyttja det. Idag på förmiddagen hämtade jag upp all tvätt som var på sådär 5 ton. Upp och ner, ner och upp för alla trappor, ibland svär jag för mej själv när jag måste upp för alla trappor. Men hellre det här än kortedala!!!! Har pysslat med tvätten i nästan tre timmar idag, vikt och fixat iordning den lilla ordea jag hade i garderoben. Har lite kvar, med det är sådant som inte blivit riktigt tortt så det hänger på tork här.
Annars har jag bara idag varit hemma och känt på feting lugnet. Blev inget jobb idag men imorgon så. Känns som att det var en bra idé att vara ledig idag. Har en helvetsvecka framför mig med mycket jobb och plugget har ju satt igång nu så det passade som sagt bra med denna lediga dag!

Denna kväll ska jag spendera ensam, då min älskling är ute på äventyr med vännerna. Han och Sonic kommer väll stapla in imorgon på morgonkvisten om jag känner dessa pojkar rätt. Så jag utnyttjar denna kväll att bara ta det lugnt med tända ljus. Har precis ätit rester av den goda tacosen vi åt igår.

Nu blir det film, nya Wallander.

Jag önskar alla en jätte trevlig kväll och speciellt de som är och ser på Coldplay! ;-) Vill oxå!!!

På återseende då, sötnosar! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0